АНКЕТА
учасника (районного) туру
Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
1.Прізвище, ім'я, по батькові учасника Конкурсу |
Умерова Севилья Аккиївна |
2. Дата народження |
25 березня 1979 р.н. |
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, е-mail |
Херсонська обл., м. Генічеськ |
4. Освіта, спеціальність за дипломом |
- Херсонське музичне училище, освіта середня-спеціальна, за спеціальністю фортепіано, кваліфікація викладач, концертмейстер, артист ансамблю. (1994-1998);
- Запорізький юридичний інститут ДДУВС, освіта вища, за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юриста (2006-2011. |
5. Місце роботи (повна назва, телефон закладу е-mail) |
НВК «Гімназія-спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Генічеської районної ради, Херсонської області. м. Генічеськ, вул. Гоголя, 26. тел.0553432218 oleq_197070@mail.ru. |
6.Стаж роботи: педагогічний у тому числі на посаді класного керівника |
6
4 |
7.Кваліфікаційна категорія |
спеціаліст |
8. Звання |
- |
9. Державні нагороди, відзнаки (обов'язково вказати рік нагородження) |
- |
10. Проблема (тема), над якою працюєте |
«Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів засобами національно-патріотичного виховання». |
11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються |
Застосування сучасних інноваційних підходів у виховному процесі за допомогою включення системи проблемно-пізнавальних завдань, психологічних досліджень особистості кожного учня, виходячи з рівня його розумового розвитку, формування його позитивної мотивації на здобуття знань через створення пізнавальних прийомів в процесі виховання. Інноваційні форми роботи: розвиток почуттів, волі, навчання вмінню вчитися; формування сприятливого морального клімату; розвиток загальних інтелектуальних умінь; спрямованість навчання на вміння долати труднощі, розвиток працездатності. Інноваційні технології: технології розвиваючого навчання; технології індивідуалізації процесу навчання; ігрові технології; інтегровані технології; мультимедійні технології; мережеві технології. |
12. Навчальна література, якою ви користуєтесь як класний керівник |
1. Боковець І. І. Молодь - за толерантність: (виховний захід, 10-11 кл.) // Виховна робота в школі . - 2012. - N 10. - С. 27-29; 2. Голозубова Н. І. Дерево міцне корінням, а людина - родом: (Історія моєї родини в історії мого села) (1-9 кл) // Виховна робота в школі . - 2012. - N 9. - С. 24-27 3. Запальська Ю. Любіть свою хату, хоч і небагату: (родинне свято, 9 кл.) // Виховна робота в школі. - 2012. - N 10. - С. 48-52 4. Монина Г. Б. Причины школьной неуспеваемости: Методы взаимодействия с неуспевающими учениками // Практична психологія та соціальна робота . - 2012. - N 9. - С. 23-32. 5. Мудра Т. П. Запали свічку: (виховний захід до Дня вшанування жертв голодомору, 9-10 кл.) // Виховна робота в школі. - 2012. - N 10. - С. 16-19. 6. Низенко О. І. Не повторися, біль душі людської: (урок пам'яті до Дня вшанування жертв голодомору, 8 кл.) // Виховна робота в школі. - 2012. - N 10. - С. 20-26. 7. Обираємо тип уроку // Класному керівнику. Усе для роботи . - 2012. - N 8. - С. 9-15. 8. Перенчук Л. Методичні рекомендації щодо планування виховної роботи класного керівника / // Класному керівнику. Усе для роботи. - 2012. - N 9. - С. 8-16 9. Політико С. В. Докладно про вітаміни // Виховна робота в школі . - 2012. - N 8. - С. 54-55. 10. Рожкова С. Б. Сім`я та здоров'я // Класному керівнику. Усе для роботи. - 2012. - N 9. - С. 44-45. 11. Симоненко В. А. Конкурс "Класний керівник року" // Виховна робота в школі - 2012. - N 9. – С. 45-53 12. Шуляк Н. Є. Формування у старшокласників ціннісного ставлення до людини як умова морально-духовного ставлення особистості // Виховна робота в школі - 2012. - N 9. - С. 9-14 13. Янушек О. В. Морально-етична позиція старших підлітків як вияв оцінно-ціннісного ставлення до себе // Виховна робота в школі. - 2012. - N 8. - С. 5-12 |
13. Ваше педагогічне кредо |
Класний керівник - це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства - душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого - багатство народу, його майбутнє, його надія - молоде покоління. Класний керівник творить найбільше багатство суспільства – Людину! |
14. Власний особистісний і педагогічний портрет. |
|
Класний керівник – це величне слово, промовляючи яке, кожна людина уявляє собі того педагога, який протягом шкільних років був для неї взірцем особистості – високоморальної та достойної людини, Людини з великої літери. Класний керівник – це завжди приклад, приклад високої гідності та етичних якостей. Але поруч із цим, це людина, яку ти бачиш кожен день і яка стає дуже близькою тобі, до твого життя, може вислухати твої проблеми, дати слушну пораду, яка має чуйне серце та щиру душу. Завдання класного керівника – відкрити, захопити і спрямувати кожного учня на цікавий, змістовний, суспільно корисний шлях самовдосконалення. За час роботи класним керівником в НВК «Гімназія-спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Генічеської районної ради Херсонської області, провожу роботу по формуванню у дітей національної свідомості, патріотичних почуттів, засобами національно-патріотичного виховання, а також виконую завдання Концепції національно-патріотичного виховання молоді, проводячи заходи національно-патріотичної спрямованості: 1. Акції пам`яті (вшанування ветеранів, уроки мужності, зустрічі з військовослужбовцями, урочисті лінійки, вечори). 2. Шевченківські літературні свята (конкурс презентацій "Мій Шевченко",конкурс читців поезії Т. Шевченка, випуск буклетів, брошур, газет по творчості Кобзаря, літературно-мистецькі вечори, зустрічі, поетичні кав'ярні, присвячені творчості Т.Шевченка). 3. Проектна діяльність (участь у Всеукраїнських акціях, експедиціях, створення реконструкцій фільмів «Вклонімося величним тим рокам», «Крізь роки, крізь віки пам`ятайте», «Їх подвиг не померкне в віках» , «Наш край у роки Великої Вітчизняної війни», «Вишивана моя Україна»). 4. Волонтерська діяльність (упорядкування братської могили загиблих односельчан у роки Великої Вітчизняної війни, відвідування ветеранів війни, надання їм посильної допомоги). 5. Участь у загальногімназичних заходах та святах (шкільні виставки, конкурси малюнків, виступи агітбригад, конкурси стройової пісні, військово-спортивні змагання, суботники, велопробіги, екскурсії та походи по бойовим місцям). У повсякденній роботі я, як класний керівник, володію інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовую та поширює в професійному середовищі. Володію широким спектром стратегій навчання: умію розробляти та впроваджувати оригінальні, інноваційні ідеї; застосовую нестандартні форми проведення заходу: активно впроваджую нові форми й методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну виховну дієвість для учнів. Постійно вдосконалюю свій професійний рівень, систематично слідкую за літературою з питань методики, вивчення психологічних закономірностей навчально-виховного процесу. На кожному заході виявляю високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості. Володію сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи. Організація виховного процесу вимагає, щоб у центрі уваги була особистість учня як суб'єкта виховання, розвиток його внутрішнього «Я», формування індивідуального стилю життя і відповідального ставлення до природи, суспільства, самого себе.
|
|
15. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.
Підпис учасника__________________
Дата_____________
|