Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0




Неділя, 29.06.2025, 11:56
Вітаю Вас Гість | RSS
НВК "Гімназія - спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов"
Головна | Реєстрація | Вхід
Анкета


АНКЕТА

учасника (районного) туру

Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»

 

1.Прізвище, ім'я, по батькові учасника Конкурсу

Умерова Севилья Аккиївна

2. Дата народження

25 березня 1979 р.н.

3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон,               е-mail

Херсонська обл., м. Генічеськ

4. Освіта, спеціальність за дипломом

- Херсонське музичне училище, освіта середня-спеціальна, за спеціальністю фортепіано, кваліфікація викладач, концертмейстер, артист ансамблю. (1994-1998);

        

  - Запорізький юридичний інститут ДДУВС, освіта вища, за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юриста (2006-2011.

5. Місце роботи (повна назва, телефон закладу е-mail)

НВК «Гімназія-спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням    іноземних мов» Генічеської районної ради,   Херсонської області. м. Генічеськ, вул. Гоголя, 26. тел.0553432218  oleq_197070@mail.ru.

6.Стаж роботи: педагогічний

у тому числі на посаді класного керівника

 

6

 

4

7.Кваліфікаційна категорія

спеціаліст

8. Звання

-

9. Державні нагороди, відзнаки (обов'язково вказати рік нагородження)

 

-

10. Проблема (тема), над якою працюєте

«Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів засобами національно-патріотичного виховання». 

11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються

     Застосування сучасних інноваційних підходів у виховному процесі за допомогою включення системи проблемно-пізнавальних завдань, психологічних досліджень особистості кожного учня, виходячи з рівня його розумового розвитку, формування його позитивної мотивації на здобуття знань через створення пізнавальних прийомів в процесі виховання.

       Інноваційні форми роботи: розвиток почуттів, волі, навчання вмінню вчитися; формування сприятливого морального клімату; розвиток загальних інтелектуальних умінь; спрямованість навчання на вміння долати труднощі, розвиток працездатності.                        

       Інноваційні технології: технології розвиваючого навчання; технології індивідуалізації процесу навчання; ігрові технології; інтегровані технології; мультимедійні технології; мережеві технології.

12. Навчальна література, якою ви користуєтесь як класний керівник

1. Боковець І. І.  Молодь - за толерантність: (виховний захід, 10-11 кл.) // Виховна робота в школі . - 2012. - N 10. - С. 27-29; 2. Голозубова Н. І.  Дерево міцне корінням, а людина - родом: (Історія моєї родини в історії мого села) (1-9 кл) // Виховна робота в школі . - 2012. - N 9. - С. 24-27

3. Запальська Ю.  Любіть свою хату, хоч і небагату: (родинне свято, 9 кл.) // Виховна робота в школі. - 2012. - N 10. - С. 48-52

4. Монина Г. Б.  Причины школьной неуспеваемости: Методы взаимодействия с неуспевающими учениками // Практична психологія та соціальна робота . - 2012. - N 9. - С. 23-32.

5. Мудра Т. П. Запали свічку: (виховний захід до Дня вшанування жертв голодомору, 9-10 кл.) // Виховна робота в школі. - 2012. - N 10. - С. 16-19.

6. Низенко О. І. Не повторися, біль душі людської: (урок пам'яті до Дня вшанування жертв голодомору, 8 кл.) // Виховна робота в школі. - 2012. - N 10. - С. 20-26.

7. Обираємо тип уроку // Класному керівнику. Усе для роботи . - 2012. - N 8. - С. 9-15.

8. Перенчук Л.  Методичні рекомендації щодо планування виховної роботи класного керівника / // Класному керівнику. Усе для роботи. - 2012. - N 9. - С. 8-16

9. Політико С. В. Докладно про вітаміни // Виховна робота в школі . - 2012. - N 8. - С. 54-55.

10. Рожкова С. Б. Сім`я та здоров'я // Класному керівнику. Усе для роботи. - 2012. - N 9. - С. 44-45.

11. Симоненко В. А. Конкурс "Класний керівник року" // Виховна робота в школі - 2012. - N 9. – С. 45-53

12. Шуляк Н. Є. Формування у старшокласників ціннісного ставлення до людини як умова морально-духовного ставлення особистості // Виховна робота в школі - 2012. - N 9. - С. 9-14 13. Янушек О. В. Морально-етична позиція старших підлітків як вияв оцінно-ціннісного ставлення до себе // Виховна робота в школі. - 2012. - N 8. - С. 5-12

13. Ваше педагогічне кредо

     Класний керівник - це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства - душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого - багатство народу, його майбутнє, його надія - молоде покоління. Класний керівник творить найбільше багатство суспільства – Людину!

                         14. Власний особистісний і педагогічний портрет.

         Класний керівник – це величне слово, промовляючи яке, кожна людина уявляє собі того педагога, який протягом шкільних років був для неї взірцем особистості – високоморальної та достойної людини, Людини з великої літери.

       Класний керівник  – це завжди приклад, приклад високої гідності та етичних якостей. Але поруч із цим, це людина, яку ти бачиш кожен день і яка стає дуже близькою тобі, до твого життя, може вислухати твої проблеми, дати слушну пораду, яка має чуйне серце та щиру душу.       

        Завдання класного керівника – відкрити, захопити і спрямувати кожного учня на цікавий, змістовний, суспільно корисний шлях самовдосконалення.

       За час роботи класним керівником в НВК «Гімназія-спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Генічеської районної ради Херсонської області, провожу роботу по формуванню у дітей національної свідомості, патріотичних почуттів, засобами національно-патріотичного виховання, а також виконую завдання Концепції національно-патріотичного виховання молоді, проводячи  заходи національно-патріотичної спрямованості:

1. Акції пам`яті (вшанування ветеранів, уроки мужності, зустрічі з військовослужбовцями, урочисті лінійки, вечори).

2. Шевченківські літературні свята (конкурс презентацій "Мій Шевченко",конкурс читців поезії  Т. Шевченка, випуск буклетів, брошур, газет по творчості Кобзаря, літературно-мистецькі вечори, зустрічі, поетичні кав'ярні, присвячені творчості Т.Шевченка).

3. Проектна діяльність (участь у Всеукраїнських акціях, експедиціях, створення реконструкцій фільмів «Вклонімося величним тим рокам», «Крізь роки, крізь віки пам`ятайте», «Їх подвиг не померкне в віках» , «Наш край у роки Великої Вітчизняної війни», «Вишивана моя Україна»).

4. Волонтерська діяльність (упорядкування братської могили загиблих односельчан у роки Великої Вітчизняної війни, відвідування ветеранів війни, надання їм посильної допомоги).

5. Участь у загальногімназичних заходах та святах   (шкільні виставки, конкурси малюнків, виступи агітбригад, конкурси стройової пісні, військово-спортивні змагання, суботники, велопробіги, екскурсії та походи по бойовим місцям).

        У повсякденній роботі я, як класний керівник, володію інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовую та поширює в професійному середовищі.

        Володію широким спектром стратегій навчання: умію розробляти та впроваджувати оригінальні, інноваційні ідеї; застосовую нестандартні форми проведення заходу: активно впроваджую нові форми й методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну виховну дієвість для учнів.

                Постійно вдосконалюю свій професійний рівень, систематично слідкую за літературою з питань методики, вивчення психологічних закономірностей навчально-виховного процесу.

                На кожному заході виявляю високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості.

                Володію сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи.       

                   Організація виховного процесу вимагає, щоб у центрі уваги була особистість учня як суб'єкта виховання, розвиток його внутрішнього «Я», формування індивідуального стилю життя і відповідального ставлення до природи, суспільства, самого себе.

             

 

15.  Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у  

       періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.

 

 

 

 

                                                Підпис учасника__________________

 

                                                         Дата_____________

 

 

 

 


Copyright MyCorp © 2025